Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
V pracovní dny od 8.00 do 17.00 hod.
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.12.2022
Vánoční výluka eshopu
Od 19.12.2022 do 30.12.2022 dovolená. Objednávky přijaté přes e-shop budou vyřizovány od 2.1.2023. PŘEJI VŠEM ZÁKAZNÍKŮM KRÁSNÉ PROŽITÍ SVÁTKŮ VÁNOČN... číst celé
20.10.2022
Dovolená
Od 24.10.2022 do 28.10.2022 DOVOLENÁ. Přijaté objednávky přes e-shop budou vyřizovány od 31.10.2022. číst celé
08.04.2022
NOVINKA Inrico S-300 LTE 4G
Novinka v nabídce ruční digitální radiostanice Inrico S-300 LTE 4G Pro používání stačí vložit libovolnou SIM kartu. Díky připojení k mobilní síti, je... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Jsme také na Facebooku

Pokud chcete mít přehled o zajímavých novinkách a akčních nabídkách sledujte náš profil na Facebooku.

 

LIVE stream Zello

Poslechněte si komunikaci na Zello

 

Katalog ke stažení

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Na zboží poskytujeme podle zákona záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení a mechanické poškození. Záruka se také nevztahuje na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka). Stejně tak není možné uplatnit záruku v případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování. Z tohoto důvodu důrazně doporučujeme si pečlivě pročíst manuál, který dáváme ke zboží.

Při reklamování zboží je nutno rozlišit pojem životnost a výrobní vady.

Kapacita je omezena životností akumulátorů, která je stanovena takto:

NiCd - 6 měsíců
NiMH - 6 měsíců
Li-Ion - 9 měsíců
Li-pol - 9 měsíců

Reklamaci zboží můžete uplatit na kterékoli naší provozovně nebo na adrese sídla či místa podnikání. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů, obvykle je to ale rychleji – snažíme se o co nejrychlejší vyřízení.


Postup při reklamaci:

1. Vyplňte reklamační formulář 

2. Výrobek prosím pečlivě zabalte a balík označte jako "křehký". Reklamované zboží odešlete na adresu:

Miroslav Černý
Vražkov 164
413 01 Vražkov
e-mail: eshop@vysilackypresmobil.cz
Telefon: +420 910 004 008

Nezapomeňte uvést údaje o odesílateli

 

3. Po přijetí výrobku a jeho kontrole obdržíte na váš e-mail příjmový protokol.

4. Uschovejte si prosím podací lístek od dopravce pro učely případného proplacení nákladů na odeslaní reklamace


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Článek 1
Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.
Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
- jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
- vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením, vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

Článek 2
Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, v kterékoliv jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu. Reklamaci lze rovněž uplatnit u osoby, která je k tomu určena v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal, na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.
Kupující není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.

Článek 3
Lhůta pro uplatnění práv

Kupující může svá práva z vadného plnění uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačí prodávající v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit, ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.
Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.
Prodávající prohlašuje, že pokud zboží v rámci vyřízení reklamace vymění, poskytuje kupujícímu novou lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění v délce 24 měsíců.
Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

Článek 4
Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné. O tomto postupu musí prodávající kupujícího předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Článek 5
Jakost při převzetí

Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s ustanovením § 2161 občanského zákoníku , tedy:
- zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Článek 6
Odpovědnost prodávajícího za vadu, která je podstatným a nepodstatným porušením smlouvy

Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží vzniklé v době 24 měsíců od převzetí, a to pro vady, u kterých se neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5. Vada je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.
Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši).
Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.
Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

Článek 7
Náklady reklamace a řešení sporů

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. V případě, že prodávající reklamaci zamítne jako neoprávněnou, může se kupující, nebo po dohodě s prodávajícím obě strany, obrátit na soudního znalce z oboru a vyžádat si zpracování nezávislého odborného posouzení vady. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systémy mimosoudních řešení spotřebitelských sporů, případně na příslušný soud.

Článek 8
Smluvní záruka za jakost

Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list) nebo smlouva nestanoví něco jiného.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 09.08.2021.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.


Reklamační řád platný od 09.08.2021 - RD_09082021.pdf

AKTUALITY ZE SEKCE RADY A NÁVODY

Zello PTT režim VOX na mobilním telefonu s OS Android
10.11.2021
Zello PTT režim VOX na mobilním telefonu s OS Android
Video návod jak provést nastavení režimu VOX v aplikaci Zello na mobilním telefonu s OS Android. číst celé
Jak nastavit v Zello výchozí kanál nebo kontakt
10.11.2021
Jak nastavit v Zello výchozí kanál nebo kontakt
Představte si situaci, kdy převážně mluvíte na jednom kanále nebo s jednou osobou a občas potřebujete přepnout na jiný kanál nebo kontakt. V tomto pří... číst celé
Jak provést nastavení zvuku v aplikaci Zello
10.11.2021
Jak provést nastavení zvuku v aplikaci Zello
Pokud používáte Zello PTT, měli byste vždy použít službu echo test v seznamu vašich kontaktů, abyste zkontrolovali svůj zvuk a provedli případnou úpr... číst celé
Jak nastavit svůj stav v Zello?
16.10.2021
Jak nastavit svůj stav v Zello?
Zello vám umožňuje nastavit váš stav, který může vidět každý. Váš stav určuje, jak vás lze kontaktovat a co se stane se zprávami, které vám byly zaslá... číst celé

 

Jak začít na GDR bez vysílačky?

 

Varianta pro všechny je chytrý mobilní telefon a v něm nainstalovaná aplikace Zello PTT. Zello je jedna z nejznámějších volně šiřitelných aplikací pro nekomerční použití, která změní váš telefon nebo tablet na vysílačku (ručku) podobnou těm na pásmu PMR/CB. Odkaz ke stažení: https://my.zello.com/personal/download/
Po nainstalování aplikace doporučuji přidat naše Zello kanály

 

 

 

Sledujte nás a sdílejte fotky s hashtagem #vysilackapresmobil

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Copyright © 2021 VYSÍLAČKY PŘES MOBIL - vysilackypresmobil.cz | NajduZboží.cz | Czech Republic Map icon by Icons8
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz